e-Útdíj

e-Útdíj Online szerződéskötés útmutató

tovább

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy a 2013. július 1-től hatályba lépett elektronikus útdíj rendszer (HU-GO) kapcsán a WebEye Magyarország Kft. bevallási közreműködőként szélesítette portfólióját annak érdekében, hogy segítse díjköteles Ügyfeleit eleget tenni útdíj fizetési kötelezettségüknek.  .
Havidíjas Előfizetőink számára az elektronikus útdíj bevallás szolgáltatásunk díjmentesen elérhető. A WebEye járműkövető eszközök majdnem kivétel nélkül alkalmasak az útdíj bevallásra.
Felhívjuk figyelmét az alábbi információkra az útdíj bevallás során esetlegesen felmerülő problémák elkerülésének érdekében. Kérjük, figyelmesen kövesse útmutatónkat!
Bevallási Közreműködői szerződés

Az útdíj bevallás szolgáltatás első és elengedhetetlen feltétele az […]

tovább

Figyelő: Bagossy Tamás

Meglepne, ha idővel nem terjesztenék ki az útdíjat új utakra és jármű-kategóriákra – mondja a járműkövetési szolgáltató WebEye Magyarország ügyvezetője.
 
‑ Nemrég azzal büszkélkedett az illetékes állami szóvivő, hogy az útdíj hozza az elvárásokat, különös tekintettel a bevételekre. Mit hozott önöknek?
– A bevallási közreműködői tevékenység díja az útdíj 1,8 százaléka. Jelenleg tízezres nagyságrendű jármű után vallják be az útdíjhasználatot rajtunk keresztül, átlagosan 2000 forint jutalékot képezve. Ez járművenként havonta 125 ezer forint körüli útdíjhasználatot jelent.
 
– A kezdeti káosz után a rendszer […]

tovább

Supply Chain Monitor: Autóflotta-üzemeltetés költséghatékonyan

A szállítmányozó cégek becslése szerint egy fuvar teljesítése közben átlagosan az összes költség felét az üzemanyag emészti fel, de komoly tételt jelent a sofőr munkabére és az e-útdíj is. A kiadások fennmaradó hányada a karbantartási díjakra és egyéb ráfordításokra megy el. A WebEye Magyarország szakértői szerint a költségek akár 20 százalékkal is mérsékelhetőek a korábbinál szervezettebb közlekedéssel, valamint a megfelelő flottakövető szolgáltatás megválasztásával.
A közúti fuvarozás esetén a legjelentősebb költségelem a járművek üzemanyag fogyasztása – vélik egybehangzóan a WebEye Magyarország szállítmányozással […]

tovább

Gazdaság TV: Megbízhatóan dübörög az e-Útdíj rendszere

Az e-útdíj kezdeti problémáinak javítását követően egyre többen választják a fedélzeti egységekkel történő bevallást a viszonylati jeggyel szemben. Jelenleg több, mint 10.000 regisztrált felhasználó rendezi az úthasználati díjat a WebEye Magyarország rendszerén keresztül, ez havonta mintegy 5 millió virtuális jegytépést jelent. Ezzel párhuzamosan a riasztások száma is harmadára csökkent a kezdeti időszakhoz képest, ami szintén azt támasztja alá, hogy egyre stabilabb és megbízhatóbb a rendszer.
 

tovább

Világgazdaság Online: Felpörgette az ősz az OBU-k iránti keresletet

„Az augusztusihoz képest többszörösére nőtt szeptemberben a használatarányos útdíj bevalláshoz szükséges fedélzeti egységek (OBU) iránti érdeklődés a WebEye Magyarország Kft.-nél – tudtuk meg Bagossy Tamástól, a bevallási közreműködőként is tevékenykedő társaság ügyvezetőjétől. Míg júliusban a fuvarozók szinte válogatás és alaposabb mérlegelés nélkül igyekeztek beszerezni az OBU-kat, addig napjainkra jelentősen konszolidálódott a helyzet, és egyértelműen a magasabb szolgáltatási tartalommal rendelkező eszközöket keresik. (…)”

tovább

Gazdasági Rádió: Három hónappal ezelőtt lépett életbe az e-útdíjrendszer

http://utdij-bevallas.hu/wp-content/uploads/2013/10/bagossy_tamas_gazdasagi_radio.mp3
 
Az e-útdí hazai bevezetése körül a kezdeti időszakban adódtak problémák, ezeket azonban időközben kijavították és mára egyre kevesebb a fennakadás. A rendszerben bevallási közreműködőként részt vevő WebEye Magyarország Kft. ügyvezetője, Bagossy Tamás elmondta: az elmúlt időszakban egyre többen választják a viszonylati jeggyel szemben az OBU-n keresztül történő útdíjfizetést.

tovább

Világgazdaság Online: E-útdíj: jöhet az újabb roham

„A közel 10 ezer bevallóval – amelyek tizede újonnan szerződött a céggel – rendelkező Webeye vezetőjének közlése szerint az e-útdíj rendszer bevezetését követően a kezdeti időkben nagy volt az érdeklődés és az ajánlatkérések száma, majd a rendszer indulása után bizonytalanság alakult ki, és elkezdtek kivárni a fuvarozók. Inkább vásároltak viszonylati jegyeket addig, amíg a GPS alapú bevallást tovább nem fejlesztették. Mivel ezek a fejlesztések folyamatosak, így ma már újra megvan a bizalom a fuvarozókban a rendszer iránt és napról napra […]

tovább

Mire érdemes a fuvarozóknak figyelniük a csatlakozáskor?

Egyre nagyobb a verseny a GPS-alapú járműkövetéssel foglalkozó vállalatok piacán, azonban közel sem mindegy, hogy a fuvarozók melyik bevallási közreműködőnél és milyen szempontok alapján választják ki a számukra legelőnyösebb megoldást. Ahhoz ugyanis, hogy a július 1-én induló e-útdíj rendszerhez egy műholdas járműkövetéssel foglalkozó cég csatlakozhasson, a szerződéskötés mellett szigorú alkalmassági átvilágításon kell megfelelnie. Ezen az auditorok a szolgáltatások minőségén túl a háttértámogatást biztosító infrastrukturális alkalmasságokat is vizsgálják. Ezért nagyon fontos, hogy a szerződéskötések előtt a fuvarozók meggyőződjenek arról, hogy a […]

tovább

Tisztelt Látogatóink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy a részünkre visszaküldött aláírt bevallási közreműködői szerződések mellékleteiben szereplő járművek kódjai az útdíj rendszerbe feltöltésre kerültek. A HU-GO rendszerben történő összerendelések így valamennyi jármű tekintetében elvégezhetőek.
 
Kiemelten fontosnak tartjuk, hogy a lehetséges bírságolások elkerülésének érdekében a rendszer működését közösen segítsük!
 
Mindegyik, de különösen a szivargyújtóról üzemeltethető fedélzeti eszközözök energiaellátásának, jeladásra alkalmasságának, azaz üzemszerű működésének biztosítása, a teljes úthasználat ideje alatt (indulástól érkezésig) az úthasználó feladatát képezi. Ezért Fokozottan kérjük Önöket, hogy az úthasználat megkezdése előtt, továbbá lehetőségeikhez mérten az […]

tovább